Gustari inteligente

Copilul creste, dar stomacul lui ramane tot mic. Iata de ce copiii mici au tendinta de a manca putin la masa. Desi unii copilasi pot manca trei mese pe zi, exista altii care pot sa manance pe langa acestea si doua sau trei gustari.

Pentru acestia din urma, industria alimentara se grabeste sa ne satisfaca dorintele de a manca intre mese tentandu-ne cu biscuiti, chipsuri, batoane, prajiturele, bomboane si multe alte produse prezentate sub forma de gustari. Aceste sortimente nu sunt cele mai bune alegeri nici pentru noi, nici pentru copiii nostri. Gustarile cele mai hranitoare sunt alimentele care ar trebui servite in mod obisnuit la masa. Iata careva tipurile de gustari bune atat pentru copii, cat si pentru restul familiei:

1.Branza naturala de tipul Cheddar, Havarti sau Swiss.

2.Lapte (integral, pentru copiii de peste 2 ani).

3.Iaurt (integral, pentru copiii de peste 2 ani).

4.Oua fierte tari.

5.Branza de vaci (grasa pentru copiii de peste 2 ani).

6.Ton.

7.Biscuiti si paine din faina integrala.

8.Tortillas.

9.Fructe (exceptand strugurii).

10.Suc de fructe (natural 100%) (pana la120 ml/zi).

11.Biscuiti graham.

12.Prajituri simple, cum ar fi biscuitii cu forma de animale facuti in casa.

13.Budinca (facuta in casa cu lapte integral).

14.Sucuri din legume.

15.Legume fierte, cum ar fi cartofii dulci, fara coaja si taiati felii.

16.Tofu.